Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

undra hur ja ska klara ma?

Publicerad 2009-08-26 08:44:09 i Allmänt


fick göra att test i matte igår är rädd för att ja inte kommer få gå ma B för jag ä så dålig på de?? men de får ja reda på idag vet inte om ja ska försöka ta en annan kurs ist men får se...

börjar vid 9.40 idag o sen en stor håla så då tänkte ja gå hem o vila lite för är grymt trött om vi nu inte får uppgifter att göra...

sitter just nu o ser på feman vakna med the voice...

förästen bakade bullar igårkväll:P vart helt okej iaf...


Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-08-26 11:44:09

Hoppas matten går bra. Var inte heller någon höjdare på det i skolan.(är det nog inte nu heller!) Ha det gott! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela