Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

trött på denna bil!!

Publicerad 2009-08-31 10:21:18 i Allmänt


vi testa ännu en teori igår att de är fäljarna de är fel på att de är därför muttrarna skruvas ut.....
bytte till reservdäcket riktigt fint inget jäkla 80 däckutan en iktog o sen en fin fälg på med:)...
aja sagt o gjort så gubben bytte till de däcket o vi började åka en sväng ut på e22 o runt lite körde väl ca 1h kanske o inget händer vad bra då tänker vi funkar iaf denna gången men men ack så feel vi hade så börja de dundra o däcket satt löst (reserv) så ja är kvar på samma ställe o mekanikerna vet inte vad vi ska göra tyvärr, funderar på o köpr 4 nya fälgar o se om de funkar men vill inte lägga ut en massa pengar på den bilen eftersom vi ändå vill byta bil juh o den har vi lite saker på som vi vill göra säkerligen.....


idag iag hade ja matte vid kl 8 tidigt för mig vill ja lova o ja fattart fortfarande inte varför jag har såå ont i huvudet varje gång ja vaknar helöt konstigt men om ja har tur så går de över under dagen... vill ju inte knapra panodil varje dag!!....
matten gick bra iaf eller ja ja satt där o lyssnade iaf känner mig såå dum o fattar nada tyvärr... imorgon ska vi börja arbeta i boken iaf kasnke går bättre när man kommer igång lite...
o sen börjar jag vid 13,55 idag med Naturkunskap de ska bli kul iaf för de tycker ja om ännsålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela