Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

skyldig?

Publicerad 2009-08-14 12:00:31 i Allmänt


hum har fått papper om försäkring o de.. har en lustig kännsla att jag inte förtjänar de jag har fått av dom tycker det är helt sjukt att man ger pengar när folk har dött, jag vet inte riktigt vad jag ska känna eller tycka men de är bara att acceptera, känns så dumt när jag vet att de finns fler som verkligen behöver lite i kassan.. känns som om det är mkt skuld o lite en aning glädje men samtidigt att man inte förtjänar o sen när man precis mist en person i sitt liv helt konstigt....

aja kasnke inte förstår såå mkt men de var dagens tankar iaf hum:/...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela