Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

skolan har börjat..

Publicerad 2009-08-24 11:13:29 i Allmänt


jahopp var på skolan vid kl 10 00 o då pratade dom lite o så var över på ca 40 min:/ fick schemat med så jag har två lektioner per dag o dom är väldigt utspridda så blir till o gå hem o gå ditt o fram o tillbaka men men bara de är fint väder så är de ju helt ok:) men tar ju bara ca 10min att gå hem...
ska ner till skolan vid kl 14 då jag har eng B, blir nog mer information idag o köpa böcker o sånt tror ja...
men tyvärr fattas de två kurser för mig måste försöka få tag i någon som kan hjälpa mig försökte där nere men inget resultat tyvärr men men de löser sig första dagen är alltid konstig eller första veckan rättare sagt innan man vet var alla lokaler o allt ligger...

lite smått synd är de att de kändes som som flästa kände/viste vem varandra var men så är de väl på en sån liten ort som denna men är ju inte där för att skaffa kompisar men de är ju ett plus iaf....

ikväll blir de plankstek åå så gott de ska bli var o hämtade plankor igår så de blir nog kanoners:)


Kommentarer

Postat av: shirin

Publicerad 2009-08-24 20:25:46

Hej!

Tack för den fina kommentaren i min blogg :)

Kram

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-08-25 00:25:09

Hej Allt bra med "er"? Här är läget under kontroll. Ha det bra! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela