Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Norrköping imorgon:)

Publicerad 2009-08-28 21:59:10 i Allmänt



fick åka iväg lite snabbt för svärmor fick inte tag på den yngsta sonen så vi åkte o kollade var dom va o dom satt  åt på sibylla o hade givetvis glömt mobiltelefonen, men allt var ju jätte bra med dom...

sen funderade vi på vad vi skulle äta:/ vi tog iaf en lyxmiddag eller vad man ska säga skönt o äta ute en fredagkväll..
blev på davissons
Förätt, vi delade på Tigeräkor med bröd o sen någon blandad sås/olja jätte gott..
Huvudrätt, Jag tog kycklingfile med rödvinsås jätte gott ja behövde inte äta klyftpotatisen för blev mätt ändå..
Jacob tog fläskfilemedaljonger de såg helt okej ut de med men han fick äta upp mina rester med...
gick sen hem till hans föräldrar en sväng o pratade lite o gick sen hem hit så nu latar vi vid tvn bara....

imorgon blir de norrköping (fick låna bil) ska in o köpa en special miniräknare:P en sån avancerad sak som tål konstig matte o sen kolla lite efter tunikor som är skönt att ha o som man kan ha länge med:)
o på kvällen sen blir de bio med ett par kompisar Sommar med göran ska vi se så hoppas den är bra:)...


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-08-28 22:07:08

Härligt att äta ute =) & låter som ni kommer få en bra dag imorgon med. Ang förra inlägget så är min karl likadan de där med o städa el iaf plocka undan lite själv går ju inte för sig ...hmm man blir så arg när man kommer hem o de ser ut som f*n ,för både barnen & han är rätt bra på o stöka till det så även om man städar ena dagen så ser nästa dag likadan ut om man inte går o småplockar ju. Tänk om karlar hade lika bra syn som oss kvinnor :D Hoppas ni har det bra! puss & kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-28 22:52:12

Aah okej :) Vad kul! Vad läste du förnåt på gymnasiet? Jag slutade från mitt jobb i juni för det var massa problem (vi fick inte ut lönerna och så som vi skulle) efter det sommarjobbade jag på kährs och nu söker jag jobb igen. Om allt blir som jag har planerat så ska jag börja plugga till studie och yrkesvägledare i malmö nästa höst (man var tvungen att ha ett års arbetslivserfarenhet för att komma in) Hehe, men vi får se :)

Trivs du bra i Valdermasvik? :) kramar

Postat av: sofia

Publicerad 2009-08-29 21:28:56

Hej!

Vad kul att ni kom i torsdags!

Hoppas vi ses snart igen!

'

Pussisar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela