Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

morr...

Publicerad 2009-08-28 16:10:29 i Allmänt



kom precis ifrån skolan haft naturvetanskap i 2h skit kul:) väldigt intressant var de iaf...

känner mig väldigt irriterad just nu kom bara sådär suck, prata inte med mig rör mig inte kännsla vill vara själv typ...så får man väl känna eller?

o sen när man kommer hem o vet att gubben inte jobbat mer än till 1 idag o inte gjort något jobbigt o han har inte damsugat av eller försökt komma fram till vad man ska ha för mat morr morr säger jag bara men som sagt struntar ja i de så blir de inget gjort såå typiskt!! så de är precis vad ja ska göra INGENTING just nu iaf för stunden...:P

var på kalas igår som sgt hos martin som fyllde 2år:) jätte trevligt var de o kul o träffa sofia med var längde sen man var där ute...
vi åkte vid ca 21 för vi skulle lämna/byta tillbaka till våran bil med sen på kvällen så vi var hemma vid ca 22.30 o då delade vi på en pizza hade ju inte ätit något mer än fika blev lite hasigt iväg när vi åkte ut till kalaset...



Från när vi var o badade i somras med Sofia o bamse o deras 2barn Martin o Cazandra:)

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-28 16:50:23

Hej! :) De var verkligen länge sen! Är allt bra med dig? Hörde Malin skvallra om att ni ska ha barn, vad kul, grattis!! :D

Postat av: ellinor

Publicerad 2009-08-28 19:45:00

Det är helt ok att känna så ibland. ta du det lugnt en stund och försök att prata med jacob att han måste göra lite hemma nu när du är i skolan vissa timmar om dagen, man kan inte orka allt själv. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela