Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite bilder:)

Publicerad 2009-08-10 21:47:12 i Allmänt


här kommer lite bilder från de ja har skrivit om...


(julia som sitter fint:)

(var på folkrace i smedby Emelie Engdahl som kör)


(var på utställning med en kompis o hennes häst, Khöls Eky o ägare Michaela elmblad)

(Katten Majsan o Flisan solar)

(Min pappas begravning)

(Rix Fm festivalen i Kalmar)

(Punktering som vi fick i Lördags på jacobs farmor o farfars bil
som vi lånade eftersom vi inte kan lita på våran bil)

(jag o mammas valp Hilda..)

( Vilda lilla Hilda o jag...)

(Hilda En avslutande bild på sen sån bedårande valp:), med väldigt vassa tänder:P  )

Idag har jag varit med anna hela dagen.. hon kom hit vid ca 11 så då åt vi lite frukost o tog de lungt vid tvn, åkte sen för o bada men de var aldeles för kallt så blev inget med de blåste så mkt på Ekön tyvärr.... sen åkte vi till viken o tog en pizza på melkers men de var inte så bra för pizzan var flottig så nja inte det bästa....  sen blev de till o åka till hennes jobb som ligger vid typ ekön/sandgärdet på en gård så hon mjölkade o så jag vågade inte riktigt för ja skulle säkert lyckas bli sparkad av dom eftersom man inte känner dom korna men kelade med alla katter som fanns där iaf o kastade boll med hundarna.....
när ja kom hem så åt ja mat med jacob blev kyckling m sötsur sås o ris gott gott:P så nu gör vi inte så mkt jag ska duscha innan ja lägger mig känner mig inte såå fräch....
annars är allt lungt här inte så långt kvar till skolan börjar nu ska bli skönt att börja göra något om dagarna hoppas bara att ja klara de....

får se vad morgondagen ger hoppas iaf på bättre sömn för orkar inte ha sömnlösa nätter mer elelr oroliga nätter rättare sagt...

Kommentarer

Postat av: SassaBassa

Publicerad 2009-08-11 14:08:42

kikar tillbaka

Postat av: Freia - 15 år och gravid

Publicerad 2009-08-12 14:37:01

Det är bra med mig, tack.

Är allt bra med dig?

Vad söt den sista bilden var på Hilda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela