Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

inte mkt..

Publicerad 2009-08-22 11:09:16 i Allmänt


idag blir de en lugn dag tror ja ska med in o hämta kräftor inne i kalmar sen som dom ska ha ikväll får se när de blir...

tänk i övermorgon börkar skolan shit vilken förändring då måste ja stiga upp o få lite rutin på mitt liv igen har ju bara sovit bort dagarna mest eller suttit  vid datorn o städat hela dagarna blir en stor förändring att sätta sig o börja plugga igen, hoppas på att de inte blir långdagar men tror inte de blir de men de märks de med:) har iaf handlat in nya fina plastmappar,pennor,sudd ja allt man kan behöva tillomed en ny almenacka:P nu jäklar ska de bli ordning hihi

hilda har nyss somnat såå skönt så man slipper kolla henne hela tiden så hon inte bite på möblerna, jagar katterna eller annat bus...

imorgon hade ja velat åka in till stora stan norrköping o kolla lite efter en pressent till martin som fyller 2år på torsdag men får se vad jacob säger vi var tydligen bjudna på mat till svärmor men de är alltid uppskattat med mat borta:P


Kommentarer

Postat av: ellinor

Publicerad 2009-08-23 18:00:54

Hoppas att maten var god! Är lite trött idag Carsten kom hem vid 4-tiden i morse kan man kalla kräftskiva!

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-08-23 19:48:34

Hej! Var kräftorna goda? Ha det bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela