Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

förlåt mig..

Publicerad 2009-08-05 14:48:10 i Allmänt


men jag har inte orkat blogga nu på ett tag vet inte riktigt vad jag ska skriva om o sen inte riktigt lust heller...
är så mkt med alla pappaer o lgh som måste fixas så man känner iongen ork att skriva riktigt....

men iaf iag har vi varit inne i kalmer en sväng o kollat ja har köpt en pressent till jacob för han fuyller år på måndag:) så hoppas han blir nöjd med de jag hittade men de tror ja för de har ju med jakt att göra:P
så nu sitter jag o bara tar de lungt vet inte vad ja ska göra riktigt men sitter väl här tills mamma kommer hem då vi ska börja sortera alla papper som ska till begravningsbyrån......:/

igår var vi ute på kvällen o plockade blåbär tror mamma o jag fick ihop 4liter + en halv hink så de blev endel fast jag tröttnar så fort på o plocka blåbär o sen får man så ont i ryggen men jag hittade stubbar jag satte mig på o plockade:P

Imorgon är somsagt begravningen så de blir en lugn dag imorgon allt är fixat med alla blommor och sånt med så jag tror de kommer bli fint...

Juste måste berätta i söndags var ja på utställning med en kompis häst dom hade inte så gida tankar om att de skulle gå så bra men de slutade med att  dom fick en gul pokal o sen vidare till BIR (bäst i ras) men tyvärr så vann han inte men de trodde vi inte för en valack på 14 år vinner inte de lixom men tycker iaf att de var kul att de giock så br5a och att han var rastypisk:) han är såå fin lilla eky:) lägger upp en bild på honom sen när ja kommer hem o sesn blir de kasnke lite hundbilder men får se för mamma får hem sin valp imorgon:)

Är allt bra med dig som läser?
har du haft en bra sommar?

Jasmine




Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-08-10 20:16:44

Tänker på Dej!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela