Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en väldigt bra dag inne i stan:)

Publicerad 2009-08-30 09:56:22 i Allmänt


åkte somsagt in till stan igår (norrköping) o blev några kronor fattigare men lite kläder rikare:) lägger upp en bild på mina köp framöver kanske inte idag...
åkte så vi var där vid 11 tror ja o gick hela dagen tog frukost/lunch på wenes coffie tog varsin toast ja med kykling såå gott mm rekomenderar de starkt o en good latte...
gick lite till i alla affärer o sen började vi shoppa efter vi hade gått i alla sen som middag blev de revben o pommes på ströget (kors i taket dom pommesen kunde ja äta utan å må illa) mm gott va de iaf o precis innan som stängde så de var inte smockat fullt av folk såå skönt så då var kl 17 ca o vi skulle hämta ut biobiljetterna vid kvart över 6! kom dit o då är inte några bokade ahh..
fick styra lite med de o efter vi hade pratat med alla så blev de iaf til lden sena föreställningen vid 21.30 ist skulle se Sommar med Göran föresten....
När resten av gänget kom så blev de val av mat till dom blev en grekisk pizzeria typ så där åt dom o vi drack cola, gubben min var såå sugen på öl men han körde ju hihi så han fick tyktas av dom andra som njöt oerhört mkt av sina:P

Sen gick vi till Harrys brr vad kallt de var ute trodde ja skulle frya ihjäl hade ju ingen jacka tog inte med någon eftersom vi skulle vara inne hela tiden juh.... ja tog iaf en Cappocino den var inte god alls uch ingenhöjdare mest skummad mjölk var de o lite lite kaffe som smakade skit....

Vart äntligen klockan 21 så vi kunde köpa popcorn o allt som hörtill bio så skulle vi se filmen...........
filmen var helt okej men trode att de skulle vara med humor i tanke på skådespelarna men visst den var ju bra till o från så 3/5 får den av mig..

sen skulle vi gå till bilen fyy vad dåligt jag mådde vet inte varför men kan ha vart cappocinon kanske o all kolsyra men vet inte eller så var jag bara extra kännslig o trött så ja reagerade på alla lukter o ljud suck så dom som såg mig måste trott att ja hade druckit en massa men så inte va fallet....


 

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-30 16:01:37

Jag fick ditt svar :) Jag är bara lite seg, hehe. Jaha okej, skoj! Jag ska ha ett års arbetslivserfarenhet, det måste vara 12 månader på minst 50% av heltid. Det spelar ingen roll vart man jobbar ihop sina månader, utan det kan vara på många olika ställen (som tur är!!) Jag läste Bf på gymnasiet, samma klass som malin i nybro :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela