Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en tripp till norrköping:)

Publicerad 2009-08-23 21:52:39 i Allmänt


åt middag hos svärföräldrarna blev stuvade makaroner o köttbullar/falukorv/biffar de hade albin bestämt innan han skulle in till lumpen igen idag... var trevligt de med...
sen kunde vi köra in dom til lstan när dom skulle åka taget till skövde/västerås alltså albin o ida så lånade svärföräldrarnas bil vågar inte köra så långt med våran just nu.. så vi handlade lite mat där inne o gick runt o kollade lite o tog en kaffe på mcd fast de var ingen höjdare inte som Weners coffie eller hur de stavas men de är iaf kanon goda:P

lite nervös över hur morgondagen ska bli tycker inte om när ja inte vet hur dagen är planerad med tider elelr någonting får lite lätt panik när de är så men men delöser sig iaf ska vara där kl 10.00 hoppas på en lugn dag iaf med mkt information:)

ska snart sova eller försöka iaf hade ja tänkt plocka fram kläder o allt så de är klart så ja slipper stirra runt med de imorgon:/

hoppas allt är bra med er där ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela