Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

äntligen sömn:)

Publicerad 2009-08-13 14:35:09 i Allmänt


japp de blev madrassen inatt såå skönt att äntligen sova:) la mig lungt o skönt utan några snarkningar jag kunde höra.. TICK TACK TICK TACK ekade i mina öron åå nej klockan så då fick ja upp på stolen o plocka ur batteriet ur den men efter de vart de tyst o skönt hehe sen sov ja gott:)
stackars katterna bara blev lite förvirrade var dom skulle sova när matte o huse inte låg på samma ställe så julia gick fram o tillbaka innan hon insåg att man kunde sova hos matte på golvet med:)...

idag har jag varit o lånat en telefon o fixat med försäkrings papper om pappa AFA hette de, kul de lät när man pratade med folk från stockholm hihi men men så är ju dialekterna...

gör inte såå mkt nu re regnar o åskar  för fullt här så tur man har trådlöst nät o dator loove it:P skulle inte klara dagen utan datorn.....

ikväll ska ja vattna blommor igen hos svärmor ja är ju blommvakt så dom inte rymmer nej vars fick de förtoendet att dom inte skulle torka ut med mina gröna fingrar hoppas ja inte övervattnat dom bara men men lyckas väl bättre en jacob iaf för då får dom ju inte ens n vattendroppe att leva på, hans försvar
 J-"jo men jag har vattnat dom!
Jag- Jasså varör är dom gula då? o NÄR vattande du dom?
J- ja när du åkte
Jag- hum alltså för 2 veckor sen?
J-Ja??

men men så är de om de.. ´
allt bra med dig? som läser?




Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-08-13 20:19:13

Tack. :) Ja, det får man hoppas, hehe. Kan inte alltid ligga på mammas bröst. :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela