Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

3 Projekt...

Publicerad 2009-08-16 18:16:05 i Allmänt



Nu har jag bara 3 projekt som jag har mig närmast...

*Skolan- börjar nu den 24 på lärcenter ska läsa Ma B, Eng B, Psykologi, Ordning o ledarsap och Formgivning.. tycker de ska bli ksönt att få börja gör något igen men ja vet att ja kommer vara halvdöö när ja kommer hem eftersom man inte är van med allt tänkande o så.... men längtar!!

*Körkortet- Nu kan jag äntligen börja med körkortet jag är såå glad o känner mig värkligen motiverad till detta o ska kämpa nu för nu vet jag att jag kan klara de om jag vill:)

*Kärt barn har många namn (magen)- jo o självklart lilla bebis som är beräknad att komma i februari.... känns som om de kommer finnas en menig med allt när man får en familj visst började kasnke i fel ände men konstigt nog så löser sig nog allt tillslut...var lite kul igår när vi firade jacon då hans farfar döpte han/hon till alla möljliga namn när han pratar om hur kul de ska bli o med 5generationer osv bla var de bubben,jonas,frippe hum kommer inte ihåg alla men många var de iaf:)....

idag har vi varit hos jacobs farmors mamma o hälsat på lite sen ja hämtat bilen som förrästen muttrarna låssnade på igår igen!! så nu vet vi inte vad vi får göra men får se vad verkstan säger nu!?börjar bli väldigt jobbigt dehära för man är aldig säker i bilen tur att vi ska byta snart då iaf, håller på o letaer efter annat har ju gått om tid på oss iaf attt hitta den rätta! o om jag får välja blir de saab<3

Imorgon åker jag ner till nybro igen ska fixa lite till i lgh medans tiden finns... så åker kl 11.15 är framme 14.30 o har sån tur att jacobs farmor kör mig till bussen med så ja slapp orora mig för de med skjuss...




Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-08-16 18:53:04

GRATTIS!! Det tredje projektet låter som det mest spännande. Sköt om "er" ordentligt. :)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-16 19:15:27

Sv: Hehe ja man får ju det :) Kram

Postat av: Sofie - mamma till Casper

Publicerad 2009-08-16 19:24:11

Sv: tack!

Jag har en fågel som är min men som blivit kvar hemma hos mina föräldrar så tänkte han ska få komma hem till mig nu!



Grattis till bebben i magen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela