Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

2års kalas för Martin:)

Publicerad 2009-08-27 10:27:49 i Allmänt


ikväll ska vi på kalas o fira martin han börjar bli en stor kille:) så då bär de av till lilla björka ikväll vi skulle vara där vid 18 så de hoppas vi att vi hinner:) har ju fixat en bil vi kan låna nu iaf för idag vågar inte köra med våra om däcken skulle åka av man vet ju aldrig med den bilen:/...

igår var de helt okej i skolan ja får nog vara kvar på matte men får se lite kommer inte bli lätt.. 17v 4hela böcker som ska läsas o göras olika uppgifter i posetivt tänkande här:)

idag börjar jag vid 12.20 med engelska, hoppas de går bra idag med för igår gick de sådär får göra lite extraarbete för de var såå länge sen man läste känns de som...

har märkt att ja har börjat få ont i svanken redan nu! hur ska de gå sen då!! ojoj men de löser sig bara ja kommer på något smart så ja slipper gå uppför kyrkbacken flera ggr per dag för de tar kål på mig redan nu shit vad jobbigt de är att gå där....


Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-08-27 15:58:22

Hej! Hoppas ni får kul på kalaset! (ät lite tårta åt mig också,om ni får någon) ;)

Postat av: Stina

Publicerad 2009-08-27 19:50:21

Älskar kalas hihi, superfin bakgrund.

Grön/blå/turkos färgen är super häftig ! :)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela