Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Lat dag

Publicerad 2008-09-19 21:39:21 i Allmänt

idag har ja inte gjort så mkt tage de lungt bara börjar bli deprimerad av de kalla vädet önskar man kunde gå i ide istället så fort det blev kallt istället...

var inne i västervik en sväng o kolalde lite orkade inte laga mat idag så de blev pizza istället fast orkade inte äta när vi väl fått maten tog 30 min innan vi fick maten *suck*.. så de blev en doggy bag ist...

ska nog åka till kaffekullen imorgon o måla våran skänk vit istället för at tden ska vara träfärgad så de är klart innan vi flyttar igen...

fick mina papper idag från insituet hum vet inte hur jag ska göra riktigt om jag ska ta chansen o söka eller om jag ska stå fast eller inte.. *förvirrad* 

                                                       

puss puss                                    

Kommentarer

Postat av: sanibo

Publicerad 2008-09-19 21:44:53

nicenice,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela