Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

dont fit in?

Publicerad 2008-09-29 13:58:49 i Allmänt

i helgen var ja hos mina svärföräldrar.. kom dit kl halv åtta på morgonen jacob skulle göra något på skjutbanan blev så glad över att ja slapp följa med så ja var med hans mamma hela dagen så vi åkte till en plats där dom hade "jordbruksdagar" hum? ja de var masa kor o massa traktorer sp vi var värkligen på fel plats vi passade inte riktit in med vara fina kläder bland alla bönder hehe...

Sen åkte vi till en tygaffär ja gjorde värdens fynd en ljustake i porlin som kostade ca 130 jag fick den för endast 30 kr:)
hum ja vad gjorde vi sen lagade mat tror ja o drack lite sprit som alltid gottgott...

söndagen då målade jacob o ja om en byrå vi fått vill inte ha den träfärgad så nu e den vit o fin iaf hände inte så mkt mer den dagen to ca 3 timmar att måla så,...

ska nog in till västervik  idag o köpa lite mat till djuren så klarar vi oss i ca 4 månader till:)



Puss puss

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2008-09-29 14:00:41

låter som en händelserik och trevlig helg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela