Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Då har man en blogg...

Publicerad 2008-09-17 13:22:32 i Allmänt

ja fixade en blogg då vet inte riktigt varför man ska ha en men men så är nu har ja en iaf..

fick hem mina linser idag hum tog en evighet att bara få dit dom i ögat *suck* men nu sitter dom där iaf o dom e inte riktigt blåa som var tänkte men men så är de nu har ja provat de med...

annars händer det inte mkt i mitt liv just nu är arbetslös fortfarande men som sagt som frida sa "allt löser sig till slut de gör det alltid" *hum* de undrar ja men men får se om de löser sig...

puss puss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-17 13:28:29

kul att du skaffat dig en blogg. Nu kan jag ha koll på din vardag också :)

Postat av: Martina

Publicerad 2008-09-29 20:50:47

Hey tjejeN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela