Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Älskling kom hem från Tunisien

Publicerad 2008-09-18 12:33:27 i Allmänt

Igår kom jacob hem från tunisien, han var väldigt efterlängtad av mig iaf:)
hände inte så mkt igår mer än att vi släppte ihop mina katter med eves katt hihi mina tycker inte om lilla murre dom bara fräste på honom men han tyckt nog att de var lite kul men men så var de med dem...

här nedan syns mina presenter jag fick av min älskade:)
D&G Väska
D&D Skärp
D&G Plånbok
D&G Parfym (äkta)
Laura Brigotti parfym
Silver armband med mitt namn skrivet på arabiska
Små Guld djur

Jasmine - fast man läser från höger-vänster

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-18 20:36:01

vad kul att du är aktiv bloggare :) Det tycker jag om.. herregud vad mkt presenter du fick hehe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela