Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Träning

Publicerad 2008-10-28 15:58:35 i Allmänt

japp idag ska ja o killen sätta fart på fläsket:).. vi ska ut o springa varje dag nu efter hans jobb så första gången idag å får se hur de blir... f
ör min del kommer jag nog bli ganska dööd för ja har interört på mig alls mkt på länge har inte blivit av bara..
e så tråkigt at ut o gå själ så då sitter man vid tv istället...

I have a dream, can it happen?!

hur e läget med dig så dom läser??

Kommentarer

Postat av: M.

Publicerad 2008-10-28 16:13:57

Ja men visst:)

Ja jobb är nog svårt att få oavsett.

Lite drygt..

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-30 10:25:24

det är bara bra :) Min tunga håller på att bli bättre nu, svullnaden har nästan lagt sig och jag kan istortsätt äta normal mat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela