Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Promenad Igen

Publicerad 2008-10-09 11:13:54 i Allmänt

Ja var på en kvälls promenad igår med på ca 1h var gasnka skönt fas vad kallt de börjar bli ute nu fyy vill inte de...
vi gick runt gamleby o förbi hamnen en sväng o kollade lite....

imorgon ska ja åka hem till nybro plockade fram kattburarna igår hehe winnie stack direkt under sägen när hon insåg vad som var på g.. fast hn vet ju inte att de e i morgon vi ska åka så de får sta framme så dom vänjer sig lite....

tror min bror fyller år idag eller imorgon e inter riktigt säker(halvbror) känner hono m inte hara bara träffats 2 ggr tror han fyller 4år kanske...HUm??

    
               På väg hem, nere vid hamnen tog kort på månen:)                                     Tryck på den så blir den större:)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-09 16:45:48

vilken fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela