Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Nybro under pågående älgjakt

Publicerad 2008-10-14 13:46:46 i Allmänt

ja då är man i nybro kom hit i fredags.. gör inte så mkt just nu gasnka sekt mamma jobbar o min syster e i skolan så finns inte så mkt att göra just nu en gasnka seg dag idag....
lite segt med när jacob inte svarar på medelanderna men jaja så är de när älgjakten är..förstår inte riktigt meningen med att sitta i skogen hela dagen o kolla på träd (ifall de nu inte dyker upp något) men som igår det ända han hade sett var en hjort på vägen ut till passet på morgonen sen hela dagen hade han inte sett någonting hum kul nej skulle inte tro de..

hopaps man gör något kul imorgon mn får se ifall man ska till kalmar ellert inte men inte så kul att gå själv bara men men hittar nog på något...

aja vet inte riktigt vad ja ska skriva nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela