Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Höst..

Publicerad 2008-10-22 12:51:07 i Allmänt

ja nu e de inte långt kvar tills de ligger snö på backen.. suck vad tråkigt tycker inte om snö iaf inte blask men men får se när de kommer..
igår var svärföräldrarna här o firade mig lite.. fick presentkort på valdixie:) alltid kul att köpa kläder där helt min stil...
o fick inte reda på något om jobbet igår heller han visste inte blir galev av detta, känner mig slö över att inte göra något men men de löser sig nog tillslut...

önskar fortfarande att man kunde hoppa fram ett år så man kasnke hade löst endel problem o man kanske kunde börja jobba på de ja vill istället eller ägna energi åt de man vill.. är så himla sugen på detta men men får väl vänta tills tiden är rätt...

åå blir så trött på min pojkvän iblan eller på hans val, på fredag ska han till elmia o vem vet när han kommer hem o sen på lördag ja då e de jakt igen such när ska vi träffas då??!  får väl följa med på jakt men ååh så segt han skjuter inget ändå...

Kommentarer

Postat av: M.

Publicerad 2008-10-27 14:52:43

Tack så mkt :) Ja det är nog det finaste här hemma ^^, detär det enda vi har gjort om sen vi flyttade hit.

Postat av: M.

Publicerad 2008-10-28 15:47:52

Jadu. Ifrån omgivningen så har man ju fått en hel del blickar och folk som viskar när man går förbi.

Där jag bodde förut fanns det t.ex en massa kul att göra för unga mammor. Fanns en Ung mammagrupp som var typ som Öppna förskolan, där fick man pyssla och greja på och dela erfarenheter.



Men klart man blir särbehandlad.

På BB vart ju jag behandlad som jag vore dum i huvudet av en BM.



Alltså, jag vet inte riktigt hur samhället ser på unga mammor.. Det är väl mest vissa äldre som tycker att man kunde vänta och att ett barn aldrig kan ta hand om ett barn osv.



Det enda som jag tycker är lite negativt är att det är lite svårare att få jobb. Iallafall för mig, men jag har ju ingen utbildning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela