Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En Höstpromenad

Publicerad 2008-10-08 16:33:30 i Allmänt

igår var ja o killen ute o gick en sväng uppe på berget o de var ganska skönt att komma ut lite iaf..
gör väl inte så mkt om dagarna jus nu, ja föjer mina serier tills de e dax att fixa mat sen så går man en sväng kasnke så ser min vardag ut iaf....
ska väl snart börja packa ner hela lägenheten i lådor suck vad tråkigt de e o flytta iaf nu när ja  så nöjd med tapetena i denna lägenheten.. o i den nya så är de lila i vardagsrummet blääää uch vill inte ha de men men får se hur länge man bor där som sagt....


 Puss puss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-08 19:44:57

ser mysigt ut att vara ute och gå i den miljön :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela