Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Dålig på att blogga...

Publicerad 2008-10-06 14:31:57 i Allmänt

hum jag har inte bloggat på ett tag igen suck jag var inge bra på detta men men nu gör ja detta iaf..
helgen då fredgane gjorde ja inte så mkt packade inför lördagen

Lördag
JAKT
upp tidigt på en lördga suck denna helgen igen skulle ut o jaga så vi åkate här ifrån innan sju så ja sen sammlades man med alla gubbar innan vi skulle sätta oss på olika pass... fick ett skitpass först ja satt p frös på det dära berget o undrade mest varför jag inte stannade i sängen... ebba fick upp ett spår o började skälla vi satt på spänd men rådjuret kom inte till oss uten till killen innan o där small de o shit va rädd ja blev:)
Liten spetsbock blev de iaf...
nästa drev gick vi med hunden satan vad jobbigt de var o gå bland bergen o ebba fick inte upp något spår heller till en början så de var lite segt så innan vi hade gått färdigt den sårten så fick hon upp ett spår iaf men men de blev inget med de iaf...
KALAS 89ÅR
ja sen skulle vi på kalas till jacobs farmors mamma o shit vad mkt folk de var där lite jobbigt men men de gick kännde typ ingen men men de gick iaf..
FEST130ÅR
ja sen skulle vi på fest igen jacobs mormor o morfar fyllde jämt så då var vi där hela kvällen o drack lite sprit somvanligt fick min lille kille i sig för mkt men men de var kul syd abra att jag alltid ska må så dåligt så jag inte kan dricka något så de blev bara en cider till mig vågade inte mer för min del måste nog försöka ta reda på var felet är orkar inte ha de såhär längre jobbigt när man ska vara bortbjuden o må så piss...
tur att ja hade ida iaf jacobs brors tjej då var jag inte helt endam om att inte veta vem om 'är vem men de var kul ändå synd bara att syskon inte kan gå ihop....

(de ska bli intressant o se vad du säger svärmor när de blir dags för oss,får alltid se en ny sida av dig varje gång vi är hos er.....
men de e ju kanske ett år tills dess iaf)

Söndagen gjorde vi inte så mkt tvättade bilen o lite sånt var i viken o tog de lungt åkte ehm sen på kvällen o såg på film så gjorde inte så mkt...

puss puss


 




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-06 22:03:17

vad är det som är fel? Varför mår du dåligt? Tråkigt att höra att du inte mår bra :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-07 19:17:16

Har inte hört av dig på ett tag nu tjejen. By the way.. Min mobil har blivit stulen. Så jag kan inte ringa. Men men, vi får höras..



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela