Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Varför blir de alltid såhär?!

Publicerad 2008-11-20 13:32:26 i Allmänt

varför ska de alltid vara något som blir fel trodde att ja skulle börja ett nytt bra kapitel i mitt liv men inte redan första dagen i lägenheten får vi dåliga nyheter orkar inte atta de alltid ska vara något fel alltid! men men de kasnke löser sig tillslut hoppas de iaf annars vet ja inte hur vi ska klara oss....

men annars är allt bra med lägenheten de börjar bli riktigt fint här hemma nu..
på fredag e de fest hos runken o mårten men vet inte ifall vi kan åka dit för vi ska på fest på lördag hos martina men men fårse hur de blir med allt....

puss puss

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2008-11-21 12:58:00

får man fråga vad det var för dåliga nyheter? Det kommer snart ordna sig hoppas jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela