Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

porterstek

Publicerad 2008-11-29 23:10:37 i Allmänt

japp odag vart de porterstek hemma hos svärföräldrar jätte gott va de.. har inte gjort så mycket annars idag jacob var o jagade idag medans ja låg o sov såå skönt...
ska in till västervik imorgon o handla lite o se ifall dom har skyltning där inne så upp tidigt imorgon eftersom de tar 1h att köra...


såhär var ja klädd för middagen:)

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-30 12:49:12

Vad fin du var i det där. Lila är SÅÅÅÅ rätt i höst ;) Men du måste berätta vart du köpte den tröjan. Pussa

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-01 13:31:54

fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela