Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

orkar inte mer

Publicerad 2008-11-21 22:18:08 i Allmänt

vet inte hur vi ska lösa allt känns som om tårarna aldrig är långt borta längre känns som om jag bara gråter hela tiden känner mig aldrig glad längre känner mig precis som dikten malin hade på sin blogg precis så är de!

Ingen fara, Allt är bra.
[korsade fingrar bakom min rygg]
Jo, Jag lovar Inget är Fel.
[Instängda skrik bakom mitt leende]
Jag mår bara Fint, Säkert.
[Stängda ögonlock över brännande tårar]
Ingen fara, Allt är bra.


orkar inte mer nu de bara kommer upp nya saker hela tiden o de e inga bra saker....

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2008-11-22 13:21:10

tycker verkligen synd om dig jasmine men tro det eller ej men allt kommer att lösa sig tillslut jag lovar dig det. efter motgångar kommer framgångar :) jag finns här för dig hoppas du vet det..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela