Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

mina älskade serier

Publicerad 2008-11-28 14:29:42 i Allmänt


japp en av dom serier jag följer är deperate hosewives de e såå bra älskar den serien.. tittar på de varje dag dom gamla avsnitten o sen dom nya på tisdagar:)

igår var martina o patrik här somvanligt blir de vilda diskutiner om allt möjligt allt från barnuppfostran o tjurar haha men de är trevligt iaf för vi ligger lite på samma nivå iaf..
i helgen ska vi äta mat hos svärröräldrarna o sen tvättao sen storhadla för två veckor inne i vöästervik o sen snylta oss en kaffe hos martina sen på söndagen:) ja o kasnke julmarknad på skönero på lördag med....

vad ska du göra i helgen eller
vad har du gjort i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela