Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lungt o stilla

Publicerad 2008-11-27 14:05:31 i Allmänt

jadu de händer inte mycket här just nu de finns så mycket man måste göra men man orkar inte riktigt ta tag i allt vilken ände ska man börja i egentligen...

finns så mycket i mina tankar känns som ja inte kommer någonstas med dom heller dom bara snurrar runt runt men kommer inte fram till något bra ändå.. nu är de upp till mig själv att välja ska jag se framåt eller ska stanna i det förgånga jag måste börja starta på något nytt dehär går inte man blir bara knäpp av att inte glömma o förlåta, fast endel av mig kommer aldrig glömma eller fölåta men de är upptill mig själv nu att fixa dehär att se framåt måste finnas något posetvit i mitt liv snart tycker ja snart, snart kommer de något bra hoppas hoppas....även att de kasnke är låångt borta...

vet inte hur denna julen kommer bli eller var ja kommer befinna mig eller hur ja ska göra just därför har ja sagt att ja ska vara hemma i min egna säng o ligga där o inte bry mig men som sagt de kommer ju inte bli så men men får se vad som händer....

kasnke ska fortsätta julpynta kasnke så man får någon julkännsla fast de känns lite svårt...


mitt lilla hjärta du får mig att le och glömma för en liten stund,
även att du kan driva mig tillvansinne så älskar ja dig ändå

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-27 14:25:45

Ja, jag hoppas verkligen allt reder sig för det gumman. Det kommer något posetivt snart. Jag bara vet det. Det måste det göra. Juletider har inte rätt att vara dåliga.

Puss

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-01 13:28:16

så himla söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela