Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Kaffe,kaffe,kaffe,kaffe,kaffe mmmm

Publicerad 2008-11-11 15:29:09 i Allmänt

sitter här på min dator o gör onte så värst mycket sitter här i mina drömmars värld...
igår kom martina o patrick upp på kaffe o peppakaka satt o pratade lite om allt möjligt men mest var de om ekonomi.. är synd att vi flyttar nu när vi har börjat träffas så mycket men men vi får lösa det ändå sen tycker ja man gör det till vad man vill:)

ska ha hundarna på fredag de ska bli kul att träffa dom:) får se hur de går bara med båda två men de löser sig nog iaf
hadde velat åka ut till sofia en sväng men får se ifall martina o ja kan åka dit o vara lite sociala o fölrdriva lite tid...

ha de alla :)

pusspuss

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-11 20:35:59

Jaffe jaffe jaffe heter det ;) Vi ska ju till fia imorgon. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela