Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Jul fint:)

Publicerad 2008-11-26 14:11:54 i Allmänt

  

Har gjort lite julfint i lägenheten eller vardagsrummet iaf är gardinerna klara bara dom andra rummen kvar fat måste ha hjälp med de de är ju 2.70 i tak här!  tycker iaf att det blev fint..
ska städa i gamleby ikväll så vir klara med dedära...

annars allt somvanligt i mitt liv kommer hela tiden upp nya saker som gör vardagen jobbigare..

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-11-27 12:39:21

det blev jätte fint ju :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela