Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Helgen

Publicerad 2008-11-10 14:34:48 i Allmänt

Fredag ja gjorde inte så mkt tog de allmänt lungt, lördagen åkte vi in till västervik o åt frukost ute mm gott gott sen handlade ja lite jul saker till nya lägenhetn:) sen åkte vi till viken till svärföräldrarna o åt lite mat o tog de lungt där med... söndg var de seegt jacob åkte iväg o jagade så jag fick sitta själv för hans förräldrar jobbade suck! men när han väl hade kommit efter jagandet så kunde vi äntligen åka hem!.. sen så kom vi på att ja orkade inte laga mat så de blev pizza i västervik o sen kaffe hos martina, de vart trevligt att träffa lite folk o prata lite skit:)....

Fint väder de blev helt pötsligt de blåste jätte mycket nyss hoppas man kan gå n sväng ikväll:) om man inte ska packa lite... får nycklarna på söndag så skönt de ska bli tat flytta till viken tycker ja börja om på ett nytt liv eller iaf ett nytt kapitel i mitt liv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela