Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Burr kallt...

Publicerad 2008-11-03 16:05:01 i Allmänt

lördags var vi idanebo o satte på vinterdäcken men somvanligt med våran tur så hade alla fyra däcken rostat ellernågot fast fy fan vad kallt de var för mig at stå där hade lixom finkläder på mig så kunde inte göra så mkt som tur var så fick vi låna slägga o slå bort däcken så vi kunde sätta dit dom som skulle vara där så nu kan han köra säkert till jobbet iaf :) men nästa gång får han påminna mig om VARFÖR jag skulle med för jag frööösss..

ska snart ut på spåret o springa så fort killen kommer hem de kommer också bli kallt tror ja men men får se får väl springa o hålla värmen.....

hoppas vi får nyckeln denna veckan så vi kan börja flytta in så man slipper stressa med städandet sen.....

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela